Een nieuw logo, een nieuwe naam maar dezelfde vertrouwde basis

Een nieuw logo, een nieuwe naam maar dezelfde vertrouwde basis

In de afgelopen tijd hebben we met ons team enorme mooie stappen mogen zetten. Na de overdracht van ons bedrijf afgelopen maart – van Rob aan zijn zoon Robert – zijn we als team klaar voor de toekomst.

Bij een nieuwe tijd hoort een nieuwe uitstraling. Een naam die past bij wie we nu zijn: eigentijds, toekomstgericht en met oog voor de wereld van vandaag. En die toekomst begint ook vandaag, onder een nieuwe naam: Faas Verzekeringen. 

Zonder concessies te doen aan wie we zijn, zie je in ons logo voortaan alleen nog: FAAS. 

FAAS. met een punt.

Die punt achter onze naam in het logo is geen toeval.

  • Het staat voor doen wat we zeggen. Punt. 
  • Voor eerlijkheid en duidelijkheid. Punt. 
  • Voor vertrouwen waarop je kunt bouwen. Punt. 
  • Voor een relatie die is gericht op de toekomst. Punt. 

Service met dezelfde aandacht

De naam is veranderd, het uiterlijk is vernieuwd. Wat blijft is onze toewijding aan jou – onze klant. Wij blijven wie we zijn maar dan in een modern jasje. Met dezelfde aandacht, dezelfde betrokkenheid en dezelfde vertrouwde gezichten.

Communiceren uit nieuwe naam

Vanaf vandaag communiceren wij uit naam van Faas Verzekeringen. Ook onze e-mailadressen zijn aangepast naar onze nieuwe naam, maar onze oude e-mailadressen blijven voorlopig nog actief.

Wij kijken er naar uit om je ook in deze nieuwe fase met dezelfde toewijding van dienst te kunnen zijn!

Terug naar overzicht

Klanten aan het woord

Sterke betrokkenheid en persoonlijk meedenken

Sterke betrokkenheid en persoonlijk meedenken

Enige tijd geleden waren wij voor onze groeiende bedrijven op zoek naar een nieuw verzekeringsadvieskantoor. Eentje waar persoonlijk contact, advies en service nog steeds hoog in het vaandel staat. Dat vonden wij bij Faas Verzekeringen. De sterke betrokkenheid en het persoonlijke meedenken van het team van Faas Verzekeringen geeft ons 100% geruststelling en vertrouwen.
Het kantoor waar we hiervoor zaten, werd steeds groter en onpersoonlijker. Wij kenden niemand meer en niemand kende ons meer. Personeel wist niet wat er speelde bij ons waardoor ze niet meer konden meedenken.

Lees meer

Zaken doen met mensen, niet met een callcenter

Zaken doen met mensen, niet met een callcenter

Omdat ons vorige verzekeringskantoor het gevoel gaf dat wij een ‘nummer’ waren i.p.v. een klant hebben wij aan Faas Verzekeringen gevraagd om ons verzekeringspakket door te lichten.
Door onze groei was het onduidelijk geworden welke verzekeringen er waren afgesloten, tegen welke voorwaarden en bij welke verzekeraar. Faas Verzekeringen heeft alles voor ons uitgezocht, eerlijk en duidelijk advies gegeven en vervolgens een nieuw overzichtelijk pakket samengesteld.

Lees meer