Schade

Schade

Schade is altijd vervelend. Of het nu klein of groot is, het komt nooit gelegen. Gelukkig hoef je het niet alleen op te lossen. Bij Faas Verzekeringen staan we direct voor je klaar om je te helpen en de schade snel en goed af te handelen.
Laat het ons zo snel mogelijk weten, dan zorgen wij dat je melding snel in behandeling wordt genomen. We begeleiden je stap voor stap, houden het proces helder en blijven bereikbaar als je vragen hebt.

Schade telefonisch melden

Bel ons via 0252 422 823. We zijn op werkdagen bereikbaar van 08:30 tot 17:00 uur. We luisteren, denken mee en helpen je direct verder.

Schade melden met onze APP

Zijn je verzekeringen ondergebracht bij onze partner Voogd & Voogd? Dan kun je ook schade melden door gebruik te maken van onze handige App of je online polismap.

Direct online melden

Meld je schade ook gemakkelijk via het formulier op onze website. Hierbij is het belangrijk dat je duidelijk omschrijft wat er is gebeurd. Voeg bij voorkeur tevens foto’s toe die een goed beeld geven van de schade.

Gaat het om autoschade? Vergeet dan niet het Europees Schadeformulier in te vullen en mee te sturen.

Heb je hulp nodig bij het invullen of twijfel je wat je precies moet doen? Neem gerust contact met ons op. Bij Faas Verzekeringen laten we je niet los op het moment dat je ons het hardst nodig hebt.

Schade melden

Max. bestandsgrootte: 2 MB.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Klanten aan het woord

Sterke betrokkenheid en persoonlijk meedenken

Sterke betrokkenheid en persoonlijk meedenken

Enige tijd geleden waren wij voor onze groeiende bedrijven op zoek naar een nieuw verzekeringsadvieskantoor. Eentje waar persoonlijk contact, advies en service nog steeds hoog in het vaandel staat. Dat vonden wij bij Faas Verzekeringen. De sterke betrokkenheid en het persoonlijke meedenken van het team van Faas Verzekeringen geeft ons 100% geruststelling en vertrouwen.
Het kantoor waar we hiervoor zaten, werd steeds groter en onpersoonlijker. Wij kenden niemand meer en niemand kende ons meer. Personeel wist niet wat er speelde bij ons waardoor ze niet meer konden meedenken.

Lees meer

Zaken doen met mensen, niet met een callcenter

Zaken doen met mensen, niet met een callcenter

Omdat ons vorige verzekeringskantoor het gevoel gaf dat wij een ‘nummer’ waren i.p.v. een klant hebben wij aan Faas Verzekeringen gevraagd om ons verzekeringspakket door te lichten.
Door onze groei was het onduidelijk geworden welke verzekeringen er waren afgesloten, tegen welke voorwaarden en bij welke verzekeraar. Faas Verzekeringen heeft alles voor ons uitgezocht, eerlijk en duidelijk advies gegeven en vervolgens een nieuw overzichtelijk pakket samengesteld.

Lees meer